poniedziałek, 11 czerwca 2012

Mini zmiana

Kochani, zmieniłam wygląd głównej bohaterki
Zdaje sobie z tego sprawę, że niektórym nie podoba się Olga ale jak dla mnie jest ona bardzo ładna dlatego postanowiłam wybrać właśnie ją, a co do tamtego wyglądu to nie wiem w sumie dlaczego wybrałam taką laskę skoro jest ona co najmniej szpetna ... ale mniejsza było minęło teraz jest nowa Monica : )

  Ps. Nie wiem kiedy będzie następny rozdział bo nie siedzę długo na komputerze i nie mam za bardzo czasu na pisanie więc jak na razie moje rozdziały są w głowie, po za tym nie mogę pisać na czytniku bo ten zepsuł się wczoraj (nie chce się otworzyć internet, mail, zdjęcia i książki i ogólnie oprogramowanie coś mi szwankuje), dam go do empiku do naprawy i wtedy wrócę w trans nocnego pisania.

xxx
-M.

1 komentarz:

  1. będe czekać na kolejny rozdział..zapraszam do mnie : whenever-you-kiss-him.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń