sobota, 18 sierpnia 2012

PRZEPRASZAM

   Chciałam Was najmocniej przeprosić ale rozdział który napisałam mi się usunął a ja teraz nie mam czasu go napisać bo za niecałą godzinę jadę nad morze. Tam jeżeli napiszę na czytniku to dodam bo będę miała internet, spodziewajcie się też czegoś nowego na Love-more-than-life.blogspot.com . Tak tak to mój nowy blog. Nieco inny niż ten, mam nadzieję, że zajrzycie i się spodoba. Nie zwracajcie uwagi na postacie w nagłówku na tamtym blogu bo on nic nie ma wspólnego z tutejszymi bohaterami. Ode mnie to tyle.
Zapraszam serdecznie i jeszcze raz przepraszam
Kocham Was xx

xxx
-M.

5 komentarzy:

  1. Kiedy dodasz rozdział??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co, nie mam chęci pisania go po raz 3, ale postaram się jak najszybciej bo chcę już brnąć dalej, skończyć i skupić się bardziej na nowym blogu. Tu mam już cały schemat, co i jak. Jeszcze około 10-12 rozdziałów i koniec. Ogólnie to ten blog łatwiej mi się pisało kiedy moje samopoczucie było okej, teraz bardziej oddaje emocje do love more than life, dlatego też na nim bardziej się skupiam.
      Przepraszam bardzo, za te moje humorki i kaprysy ale od tego zależy czy rozdział będzie treściwy i miał sens, czy też nie.
      -M.

      Usuń
  2. dawaj szybkoo, proooosze xxX

    zapraszam tez do mnie : kala2397.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wiem że jest już styczeń i raczej nie chce Ci się pisać następnych części ale proszę. Strasznie mi się spodobało te opowiadanie jgmgdgwhdgmgd.mgdgng. proszę :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda. Już rok nie dodawałaś... Szkoda.

    OdpowiedzUsuń